Postup při nákupu
1. Vyberte si produkt z nabídky, zvolte velikost a barvu a nastavte počet objednávaných kusů. Vložte do nákupního košíku.
2. Podle potřeby přidejte stejným způsobem do košíku další produkty.
3. Do košíku je možno vkládat i produkt, který není skladem. V takovém případě Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na vyřízení Vaší objednávky.
4. Zadejte svoje údaje potřebné pro doručení zboží nebo se přihlašte svým uživatelským jménem a heslem.
5.Vyberte způsob platby a doručení.
6. Objednávku odešlete. Na e-mail vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. Pokud e-mail neobdržíte do několika minut, podívejte se do složky označené jako Nevyžádaná pošta (Spam).
7. Pokud po odeslání objednávku chcete upravit, pošlete nám email nebo nás kontaktujte telefonicky, budeme se snažit Vám vyjít maximáně vstříc.
8. Stav odbavení Vaší objednávky si můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem. Uvádějte číslo objednávky nebo vaše jméno.
Vyřízení reklamace
Může se stát, že z jakéhokoli důvodu nebudete s objednávkou spokojeni. Dejte nám vědět, abychom situaci co nejrychleji vyřešili k Vaší spokojenosti.
Napište nám e-mail a sdělte nám, co je s vaší objednávkou v nepořádku. Uvádějte číslo objednávky nebo Vaše jméno.
Do 14 dnů nám můžete zboží bez udání důvodu vrátit na naši adresu. Pokud bude zboží nepoškozené, ihned po jeho přijetí Vám
vrátíme peníze nebo vyměníme za jiné zboží.
Kompletní obchodní podmínky naleznete ZDE